Med cirka 30 000 medlemmar är Munskänkarna världens största förening för vinintresserade. Vi arrangerar provningar, kurser, resor och våra expertgrupper bedömer kontinuerligt Systembolagets sortiment.
Munskänkarna inspirerar och utbildar, men vi är också en påverkansorganisation som verkar för en bättre vinkultur med goda och måttfulla dryckesseder.
För att sprida vårt budskap ger vi ut medlemsmagasinet In Vino som vi producerar i samarbete med den prisvinnande contentbyrån Klintberg Niléhn. Med ett modernt och engagerade tilltal fångar tidningen upp det växande vinintresset och breddar dryckeskunskapen. Här träffar vi profiler i Sverige och utomlands, skriver om de senaste trenderna, besöker vingårdar och krogar. Självklart tipsar vi om vinet och maten som sätter guldkant på tillvaron.
In Vino är ett magasin som vänder sig såväl till nybörjare som konnässörer, och målsättningarna är högt ställda: In Vino ska vara Sveriges ledande vintidning, där du som annonsör har möjlighet att kommunicera med en unik målgrupp.
Är du intresserad av annonsera i In Vino kontaktar du vår annonssäljare på S&B Media:
Lars Öman
lars@sb-media.se
070-2045818